اخبار بازی و سینما و داستان های ترسناک

من در این وبلاگ قرغار تمام اخبار های دنیای گیم رئو برای شما پوشش بدم و کلی هم با داستان های ترسناک قراره حال کنیم

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

⭕️بنابراعلام توسعه‌دهندگان، عنوان JETT: The Far Shore در سال 2023 محتوای جدیدی دریافت می‌کند 

🔻همچنین اعلام شد نسخه Steam این عنوان اوایل 2023 منتشر خواهد شد 

🔻در نهایت اعلام کردند محتوای جدید برای تمام پلتفرم ها منتشر میشه و بزودی باید شاهد معرفی نسخه های Xbox و Switch این بازی باشیم اخبار گیم کنترل امجی 

داستان بازی ها  

سیستم موردنیاز بازی ها 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۴۱
عرفان سعید زنوزی

 

داستان کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla

داستان کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla

در زمان حال، لیلا حسن، شون هیستینگز، و ربکا کرین در آمریکای شمالی اقدام به نبش قبر جسد ایوور کردند تا جوابی برای تقویت شدن مرموز میدان مغناطیسی زمین پیدا کنند، اتفاقی که باعث مختل شدن ارتباطات ماهواره‌ای جهانی شده بود. آن‌ها با مشاهده خاطرات ایوور قادر به شناسایی منشا این مشکل در یک معبد ایسو شدند، معبدی که در آن، بسیم توسط ایوور شکست خورده بود. لیلا به این معبد سفر کرد و در آنجا مجبور شد از عصای هرمس برای محافظت از خود در برابر تشعشات مرگبار این معبد استفاده کند.

 او در داخل معبد به کامپیوتر موجود در آنجا متصل شد و سپس با بسیم روبرو شد، کسی که برای هزاران سال در این کامپیوتر به دام افتاده بود. بسیم به او نشان داد که چطور میدان مغناطیسی را تنظیم کند، اما سپس با ربودن عصای هرمس از این معبد فرار کرد. لیلا که حالا در معبد گرفتار شده بود توسط یک Reader (که گویا همان دزموند مایلز است) فرا خوانده شد.

 لیلا با او توافق کرد تا در یافتن راهی برای جلوگیری از انقراض اجتناب‌ناپذیر بشریت همکاری کند. در همین زمان، بسیم به دیدار «شون» و «ربکا» رفت و از آن‌ها خواست تا یک ملاقات را با ویلیام مایلز داشته باشد. وقتی شون و ربکا برای آوردن ویلیام محل را ترک کردند، بسیم وارد آنیموس شد تا از تمام اسرار ایوور مطلع شود و بفهمد که سرنوشت فرزندان خودش چه شده است.

 

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۰۱ ، ۰۱:۴۸
عرفان سعید زنوزی

اخبار گیم 

مهمترین دغدغه ما در ساخت Atlas Fallen، منتقل کردن حس و حال بازی به مخاطب است. ما تا حد مورد نیاز، واقع‌گرایی را کنار گذاشتیم تا بتوانیم حسی هیجان‌انگیز و قوی را به بازی تزریق کنیم.

عنوان Atlas Fallen

یکی از ابزار های اصلی طراحان برای رسیدن به این هدف، Sand Gliding است.به این صورت که گیمر می تواند با آن در سراسر جهان وسیع Atlas Fallen حرکت کند. این ویژگی،کلیدی مهم برای سرعت بالای بازی است و می تواند مبارزات بازی را بسیار متنوع تر و جذاب تر کند

دردسر های CD Projekt تمامی ندارد

بیشتر بخوانید

یکی دیگر از جنبه های جذاب سیستم مبارزه Atlas Fallen، دستکش شخصیت اصلی است. به جای استفاده از سلاح‌های واقعی و معمول، قدرت جادویی این دستکش به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید شن‌هایی را که در جهان بازی هستند را با دستان خود کنترل کنید و از آن به عنوان یک سلاح قابل تغییر استفاده کنید. بنابراین، نیازی به گذاشتن یک یک اسلحه در جایش و بیرون اوردن اسلحه ای جدید نیست، و جابجایی از یک اسلحه به دیگری در طول نبرد بی اهمیت می شود

ویژگی های این دستکش منجر به ایجاد کمبو(combo) هایی حماسی می شود که این نیز پایه ای برای یکی دیگر از المان های حیاتی سیستم مبارزه Atlas Fallen است: Momentum Bar

این سیستم شامل یک نواری است که با انجام کمبو های متوالی پر می‌شود و به تدریج به قدرت دستکش برای افزایش آسیب و انجام حرکات قوی تر نیرو می‌دهد. این ویژگی به حملات بازی، حسی فوق العاده منتقل می کند.

به طور خلاصه، ما همچنان در پی فهم این هستیم که تا چگونه می‌توانیم یک سیستم مبارزاتی ابداع کنیم که بر پایه سرعت، چابکی و پویایی باشد، و همزمان بتوان آن را با مکانسیم های اصلی RPG ترکیب کرد تا بتوانیم گشت و گذار در جهان بازی را جذاب کنیم. احساس ما بر این است که اثری بسیار سرگرم کننده خواهد بود و مطمئن هستیم که از کشتن جانوران عجیب الخلقه به وسیله قدرت دستکش خود لذت خواهید برد!

این عنوان سال 2023 برای نسل نهم منتشر خواهد شد

 

| آخرین اخبار بازی ها را در کنترل امجی بخوانید |

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۰۱ ، ۰۱:۴۷
عرفان سعید زنوزی