اخبار بازی و سینما و داستان های ترسناک

من در این وبلاگ قرغار تمام اخبار های دنیای گیم رئو برای شما پوشش بدم و کلی هم با داستان های ترسناک قراره حال کنیم

۱۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

نقد و بررسی انیمیشن The Bad Guys

بدگایز به رسم آثار زیرژانرسرقت وظایف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گروه را بین اعضا به درستی تقسیم میکند تا حضور هیچیک را اضافی و بدون کارکرد نپنداریم. گرگ مغزمتفکر گروه است و پیرانا بزن بهادر و کوسه با تغییر چهره‌های پیاپی و عنکبوت با توانایی هک سیستم‌ها ،هرکدام گره از امر سرقت باز میکنند. تقسیم‌بندی هوشمندانه که نشان از عزم و اراده جدی اعضای گروه در امر سرقت دارد.موردی که موجب شده در طی عملیاتهای مختلف، مای مخاطب نیز همچون شخصیتهای اصلی و پلیس ،سرقت برایمان باورپذیر و پرهیجان دنبال شود.
نکته اساسی را اما میبابیست در پایان بندی روایت جستجو کرد: جایی که گروه سارق تاوان اشتباهات قبلی را داده و اصطلاحا از گذشته‌شان قِسر در نمیروند.خالق اثر کوشیده تا آینده روشن را به بحث جبران گذشته پیوند دهد تا بنوعی مخاطب را از معنای حقیقی زندگی در جهان پیرامونش آگاه کند.

نقد و بررسی فیلم Pig

بیشتر بخوانید

فیلمنامه بدگایز دربرخی موارد لنگ هم میزند .بعنوان مثال تغییر موضع شخصیت خوکچه هندی از شهروندی دوست‌داشتنی و موقر به موضع آنتاگونیستی ، موردی قابل پیش بینی است که مشابه آنرا در انیمیشن هایی همچون شگفت‌انگیزان و زوتوپیا نیز شاهد بودیم.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۴۵
عرفان سعید زنوزی

اخبار گیم 

⭕️گزارش مالی Embracer Group 

🔻درآمد: 681 میلیون دلار که 107% افزایش سال به سال داشته 

🔻سود عملیاتی 38.1 میلیون دلار کاهش داشته 

🔻عناوین PC/Console حدود 2% افزایش فروش داشتن

🔻عناوین موبایل 104% افزایش فروش داشتند 

🔻بخش سرگرمی 44% افزایش فروش داشته 

🔻عنوان Evil Dead The Game عملکرد خوبی داشته 

🔻عنوان Tiny Tina's Wonderlands بالاتر از انتظار مدیریت عمل کرد 

🔻پیش فروش های عنوان Saints Row مطابق با انتظارات بود (118%)

🔻فرنچایزهای Asmodee و Dark Horse برای ورود به ویدیوگیم ارزیابی شدند 

همچنین ورود به سیستم صف های بازی هم بسیار دشواره و حتی اگه از این مرحله هم گذر کنید ، پیدا کردن Match کار بسیار سختیه ، به گزارش پلیرای مخلف پیدا کردن یک Match در این بازی میتونه تا 5 دقیقه هم به طول بکشه

اکانت رسمی پشتیبانی RumbleVerse به طور مداوم در حال انتشار آپدیت های مداوم هست تا این مشکلو برطرف کنه با این حال ملیرا واقعا خوشحال نیستند ، زیرا زمان انتظار طولانی چیزی نیست که در بازی های مدرن مشاهده کنید

| آخرین اخبار بازی ها را در کنترل امجی بخوانید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۴۴
عرفان سعید زنوزی

معرفی بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۱۲

  •  

Resolution (2012) 

بهترین فیلم های ترسناک 2012

سبک فیلم : درام، ترسناک، معمایی  

کارگردان :   Justin Benson, Aaron Moorhead

بازیگران :   Peter Cilella, Vinny Curran, Emily Montague, Kurt David Andersonl

امتیاز IMDb : نمره 6.3

خلاصه داستان :   مردی دوست معتاد دور افتاده خود را در یک کابین در شهر سن دیگو زندانی می کند تا او را مجبور به تحمل یک هفته پاک بودن کند، اما وقایع آن هفته به طور مرموزی تغییر می کنند.

بهترین فیلم های ترسناک و هیجان انگیز – فیلم های ترسناک جنگلی – بهترین فیلم های ترسناک جنی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۵۰
عرفان سعید زنوزی

طلسم لوموس ماکسیما

یکی از نکات مبهم درباره فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان،در سکانس اول و استفاده هری از طلسم لوموس ماکسیما است.سوال این است که چگونه با وجود قانون منع استفاده از جادو برای افراد زیر سن قانونی،هری از این ورد استفاده کرد؟

 

۱-در کتاب سوم،چنین قسمتی موجود نیست و هری هنگامی که در خیابان با سیریس بلک(به شکل سگ)روبرو میشود،اقدام به استفاده از طلسم لوموس می کند.

۲-طلسم لوموس،مشابه نور یک چراغ قوه معمولی است و حتی اگر یک ماگل هم آن را مشاهده کند،این نور را جادو تصور نمیکند.

طلسم لوموس ماکسیما

۳-وزارت سحر و جادو،توانایی ردیابی دقیق شخص انجام دهنده طلسم را ندارد و با استناد به محل زندگی جادوگران،شخص مورد نظر را حدس می زند.دو مثال برای تایید موجود است:
الف:تام ماروولو ریدل که برای کشتن پدر،پدربزرگ و مادربزرگ خود به دهکده لیتل هنگلتون رفته بود،با استفاده از چوبدستی مورفین گانت(دایی خود)این کار را به اتمام رساند.از دید وزارت سحر و جادو،تنها خانواده جادوگر در دهکده مذکور حول آن،خانواده گانت بودند که به همین دلیل مورفین را به آزکابان فرستادند.
ب:دابی پیش از سال دوم تحصیل هری،وارد خانه شماره ۴ پرایوت درایو شد و از جادو استفاده کرد.از دید وزارت سحر و جادو،حضور یک جن خانگی در محله ماگل ها امری غیرممکن است و آقای پاتر(به عنوان تنها جادوگر حاضر در این محله)اخطار دریافت کرد.

۳-شاید در قانون درج شده باشد که استفاده از جادو برای یک شخص زیر سن قانونی جرم است،اما قرار نیست تمام این افراد اخراج شوند.هری جیمز پاتر با احتساب طلسمی که دابی انجام داد،۴ بار مرتکب این جرم شده است اما در دنیای ماگل ها هم قوانینی وجود دارند که در نظارت بر آنها،سختگیری صورت نمیگیرد.تصور کنید در آزکابان،یک قاتل را در کنار شخصی قرار دهند که به جرم نورانی کردن نوک چوبدستی خود،دستگیر شده است.تصوری که کمی خنده دار است.

معرفی شخصیت (Windlord) ارباب باد ها سرزمین میانه

بیشتر بخوانید

۴-همچنین باید به خاطر داشته باشید که در آن زمان,هری به دلیل فرار سیریس بلک،تحت حمایت وزارت سحر و جادو بود. همه از جمله وزارتخانه می خواستند او را راضی نگه دارند تا دیگر فرار نکند و خود را به خطر نیندازد.این را با محاکمه او در کتاب و فیلم محفل ققنوس مقایسه کنید.زمانی که وزارتخانه تمام تلاش خود را برای انکار بازگشت ولدمور و بی اعتبار کردن این ادعا انجام داد.

۵-در پایان سال تحصیلی ۱۹۹۲-۱۹۹۳ پروفسور فیلیوس فلیت ویک،این ورد را به دانش آموزان سال دوم خود آموخت تا در تابستانِ قبل از سال سوم تمرین کنند.(همان گونه که هرماینی پیش از دوستی با هری و ران،از تمرین چند طلسم ساده در خانه خبر داد.)

برای مطالعه آخرین مقالات هری پاتر  در کنترل امجی یه دسته بندی آن سر بزنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۴۷
عرفان سعید زنوزی

امکان دارد Sony قیمت PS5 را افزایش دهد

قیمت PS5

امکان دارد Sony قیمت PS5 را افزایش دهد


 

در جلسه دیروز سهامداران لیستی از هزینه تولید هرکدام از محصولات الکترونیکی Sony منتشر شد همچنین اعلام کردند وضعیت کمبود قطعات و مواد خام بسیار مشکل ساز شده است و دلیل اصلی افزایش قیمت قطعات است

در این جلسه بیان شد که هزینه مواد خام ، تولید و توزیع محصولات الکترونیکی بسیار افزایش داشته است همچنین با اقای Hiroki Todoki که سمت Chief Financial Officer را در Sony عهده دار هستند در مورد افزایش قیمت PS5 سوال پرسیدند اما ایشان از جواب دادن به این سوال امتناع میکردند
پیش از این Meta قیمت هدست واقعیت مجازی خود را 100 دلار افزایش داده بود و به نظر کارشناسان دلیل اصلی آن هم همین بوده است
اگر این وضعیت بخواهد اجرا شود احتمال دارد Microsoft تغییری در قیمت ایجاد نکند و این میتواند مشکل بزرگی را برای Sony ایجاد کند

 
  • برای خواندن آخرین اخبار گیم به این صفحه مراجعه کنید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۴۵
عرفان سعید زنوزی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۴۴
عرفان سعید زنوزی

گوشی OnePlus Ace Pro

گوشی OnePlus Ace Pro

OnePlus 10T در تاریخ 3 آگوست عرضه خواهد شد و در همان روز گوش OnePlus Ace Pro را نیز در کشور خود چین معرفی خواهد کرد. OnePlus قبلا تایید کرده بود که Ace Pro از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد و اکنون این شرکت فاش کرده است که این گوشی هوشمند با 16 گیگابایت رم LPDDR5 عرضه می‌شود که آن را به اولین گوشی هوشمند OnePlus تبدیل می‌کند که دارای این مقدار رم است.

 

گوشی OnePlus Ace Pro

OnePlus همچنین گفته است که Ace Pro با حافظه داخلی UFS 3.1 و صفحه نمایش 120 هرتزی عرضه خواهد شد. OnePlus هنوز مشخصات کامل را ارائه نکرده است، اما تصاویر Ace Pro که در وب سایت رسمی چینی خود به اشتراک گذاشته بود، گزینه های طراحی و رنگ آن را نشان می دهد. این تصاویر نشان می‌دهند که OnePlus Ace Pro 10T برای چین خواهد بود، اما به جای OxygenOS موجود در گوشی‌های OnePlus که در خارج از چین فروخته می‌شوند، از ColorOS استفاده می‌کند.

گوشی OnePlus Ace Pro

گوشی OnePlus Ace Pro

می‌توانید انتظار داشته باشید که در روزهای منتهی به رویداد 3 آگوست، اطلاعات بیشتری از OnePlus در مورد 10T و Ace Pro بشنوید.

آخرین اخبار تکنولوژی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۴۳
عرفان سعید زنوزی

دیالوگ های فیلم پاپیون Papillon

 

 

فرمانده اردوگاه: از چیزی که بهتون پیشنهاد می دیم بهترین استفاده رو ببرید تا کمتر از حدی که سزاوارش هستید رنج ببرید

دگا: یادته مرغ به راسو چی گفت؟
پاپیون: اگر راسوی سالمی بود مرغ دیگه فرصتی برای حرف زدن پیدا نمی کرد

پاپیون: اگه زنت اینجا بود و تو با این همه پول پاریس بودی، چقدر خرج می کردی تا زنت بیاد پیشت؟
دگا: هر چی که داشتم
پایپون: اون چقدر برای تو خرج می کنه؟
دگا: تو خیلی خوش بینی

تیسانت: از کجا می دونستی من به جذام خشک مبتلا هستم و مسری نیست؟
پاپیون: نمی دونستم!

متورت: همه ما نقاط حساس زیادی داریم

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۴۱
عرفان سعید زنوزی

معرفی سازمان مخفی ایلومیناتی

معرفی سازمان مخفی ایلومیناتی

سازمان ضد دین و مخصوصا کلیسا یا همون ایلومیناتی در باواریا در قرن 18 توسط Adam Weishaupt شکل گرفت.
این سازمان برگرفته شده از سازمان مخفی و نسبتا از بین رفته ای به نام فراماسون ها بود که تقریبا همه عقایدشون با این فرقه شبیه بود.
به علت هدف غیر متعارف ایلومیناتی ها که از بین بردن نقش دین و کلیسا یا مسجد در زندگی روزمره افراد بود مجبور بودند که اقداماتشون رو مخفی و زیر زمینی ادامه بدند و با ساخت یک سری علامت ها به مردم بیرون نشون بدن که خدایی وجود نداره و دین تنها شمارو بازی میده .
ایلومیناتی ها برای اینکار نیاز به ثروت زیادی داشتند و از همین رو دعوت های مخفیانه ولی بزرگی انجام دادند.
این دعوت ها معمولا از آدم های معروف آن زمان و حال بود و هست که ازشون میخواد اگر باهاشون هم عقیده هستند و خدارو یک اهرم فشار میدونن با پولی که بهشون داده میشه از ایلومیناتی ها تبلیغ کنند.
هدف آن ها از بین انسان های دیندار نیست هدفشون تنها از بین بردن اعتقاد به خدا و دین هست.

داستان های ترسناک 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۰۱ ، ۲۳:۰۹
عرفان سعید زنوزی

معرفی کاراکتر مون‌ نایت     مارول 

کمیک 

قدرت ها و توانائی ها :

مارک اسپکتور در طی دوره‌هایی از زندگی خود که به‌عنوان یک بوکسور، تفنگدار دریایی ایالات متحده، مزدور و همچنین قهرمان شنل‌پوش فعالیت می‌کرد، توانست تخصص بسیار زیادی در تکنیک‌های مبارزه تن به تن و هنرهای رزمی‌ای همچون بوکس، کونگ فو، اسکریما، جودو، کاراته، نینجوتسو، ساواته و موای تای به دست بیاورد. او یک ورزشکار در سطح المپیک و همچنین آکروبات و ژیمناست بسیار حرفه‌ای محسوب می‌شود و در طرح‌ریزی استراتژی مبارزه، تبحر زیادی دارد. مارک در طی دوران طولانی مدت فعالیت خود در استفاده از انواع مختلف سلاح‌ها مانند دارت‌های پرتابی، نانچیکو، چوب بو و باتون تخصص بسیار زیادی دارد. او در استفاده از بیشتر سلاح‌ها مهارت دارد و در پرتاب اسلحه نیز خیلی حرفه‌ای است. اسپکتور یک راننده بسیار خوب است و می‌توانست یک هلی کوپتر را هم خلبانی کند. تسک مستر که می‌تواند سبک مبارزه‌ای هر فردی را یاد بگیرد و کپی کند، اعلام کرده که ترجیح می‌دهد تا سبک موون نایت را تقلید نکند زیرا موون نایت ترجیح می‌دهد که مشت بخورد تا اینکه آن را مسدود کند و جای خالی بدهد.

اسپکتور به خاطر ملاقاتی که با خدای ماه مصری یعنی خونشو داشت، توانست قدرت‌های ابرانسانی خود را به دست بیاورد. قدرت، استقامت و رفلکس‌های موون نایت بسیار پیشرفته است و میزان آن کاملا به وضعیت و گام‌های ماه بستگی دارد. هرچه که ماه به سمت وضعیت کامل خود پیش می‌رود، قدرت موون نایت هم که از آن سرچشمه می‌گیرد، بیشتر می‌شود. لازم به ذکر است که او حتی در طی یک ماه جدید هم می‌تواند چند صد پوند را تکان دهد. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که چه مقدار از این قدرت عرفانی و جادویی است و چه مقدار از آن نتیجه خود هیپنوتیزمی‌ای است که به خاطر عدم ثبات روانشناختی‌اش انجام می‌داد. در یک برهه زمانی نامشخص، این باور به وجود آمده بود که موون نایت این قدرت‌های خود را از دست داده است (آخرین باری که او به همراه این قدرت‌های ابرانسانی قمری دیده شده بود، زمانی بود که در گروه انتقام جویان ساحل غربی قرار داشت، تیمی که در سال ۱۹۸۹ آن را ترک کرده بود). بااین‌حال در سال ۲۰۰۷ رسما تایید شد که او قدرت‌هایش را در طی خط داستانی Midnight Sun از دست داده است.

ظاهرا خونشو در این خط داستانی ادعا کرده بود که این از دست دادن قدرت‌ها، به‌نوعی یک تنبیه برای موون نایت بوده که از دستوران و خواسته‌های او نافرمانی کرده است. لازم به ذکر است که مارک به خاطر داشتن چندین شخصیت مختلف، دربرابر برخی حملات روانی و ذهنی مقاوت است و برخی اوقات هم می‌تواند الهام‌هایی از آینده را ببیند. تا به امروز اینگونه نشان داده شده که موون نایت، تحمل بسیار بالایی دربرابر درد دارد و به‌طور مثال می‌تواند زخم یک گلوله که درون پایش به وجود آمده، تحمل کند؛ آن هم درحالی‌که درد او همانند افراد عادی نیست و مقدای خیلی کمی از آن را حس می‌کند. در طی خط داستانی مجموعه موون نایت که توسط جارلی هیوستون نوشته می‌شد، پروفایل یک نوع قدرت‌های جهش یافته داشت و می‌توانست اعمال هر فردی را که می‌بیند آنالیز یا پیشبینی کند

از همین رو او ادعا کرده بود که توانایی‌هایش روی افراد «فوق طبیعی» به خوبی کار نمی‌کنند و از طرف دیگر هم نگاه کردن به مارک از لحاظ فیزیکی به او آسیب وارد می‌کند؛ مخصوصا زمانی‌که او لباس مخصوص خود را بر تن کرده است. حال این توضیح ارائه شده بود که یا خونشو واقعی است و حضورش در توانایی‌های پروفایل اختلال ایجاد می‌کند یا مارک آنقدر دیوانه است که اعتقاد و باور او نسبت به جادو و به‌خصوص خونشو بسیار زیاد او باعث می‌شود تا در توانایی‌های پروفایل اختلال ایجاد شود.

معرفی کاراکتر مون‌ نایت

معرفی کاراکتر مون‌ نایت

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۰۱ ، ۲۳:۰۷
عرفان سعید زنوزی