اخبار بازی و سینما و داستان های ترسناک

من در این وبلاگ قرغار تمام اخبار های دنیای گیم رئو برای شما پوشش بدم و کلی هم با داستان های ترسناک قراره حال کنیم

نقد و بررسی انیمیشن The Bad Guys

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۴۵ ب.ظ

نقد و بررسی انیمیشن The Bad Guys

بدگایز به رسم آثار زیرژانرسرقت وظایف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گروه را بین اعضا به درستی تقسیم میکند تا حضور هیچیک را اضافی و بدون کارکرد نپنداریم. گرگ مغزمتفکر گروه است و پیرانا بزن بهادر و کوسه با تغییر چهره‌های پیاپی و عنکبوت با توانایی هک سیستم‌ها ،هرکدام گره از امر سرقت باز میکنند. تقسیم‌بندی هوشمندانه که نشان از عزم و اراده جدی اعضای گروه در امر سرقت دارد.موردی که موجب شده در طی عملیاتهای مختلف، مای مخاطب نیز همچون شخصیتهای اصلی و پلیس ،سرقت برایمان باورپذیر و پرهیجان دنبال شود.
نکته اساسی را اما میبابیست در پایان بندی روایت جستجو کرد: جایی که گروه سارق تاوان اشتباهات قبلی را داده و اصطلاحا از گذشته‌شان قِسر در نمیروند.خالق اثر کوشیده تا آینده روشن را به بحث جبران گذشته پیوند دهد تا بنوعی مخاطب را از معنای حقیقی زندگی در جهان پیرامونش آگاه کند.

نقد و بررسی فیلم Pig

بیشتر بخوانید

فیلمنامه بدگایز دربرخی موارد لنگ هم میزند .بعنوان مثال تغییر موضع شخصیت خوکچه هندی از شهروندی دوست‌داشتنی و موقر به موضع آنتاگونیستی ، موردی قابل پیش بینی است که مشابه آنرا در انیمیشن هایی همچون شگفت‌انگیزان و زوتوپیا نیز شاهد بودیم.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۷
عرفان سعید زنوزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی