اخبار بازی و سینما و داستان های ترسناک

من در این وبلاگ قرغار تمام اخبار های دنیای گیم رئو برای شما پوشش بدم و کلی هم با داستان های ترسناک قراره حال کنیم

بررسی سریال

يكشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۰۳:۰۴ ب.ظ

نقد و بررسی سریال چرنوبیل Chernobyl

نقد و بررسی سریال چرنوبیل Chernobyl

نقد و بررسی سریال چرنوبیل Chernobyl

(11% تخفیف) ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان | Intel Core i5-6500 CPU Tray

تماشای سریال چرنوبیل رادرست پس از اتمام تجربه فصل پایانی بازی تاج و تخت آغاز کردم. هردو محصول یک شبکه و هردو پرسروصدا و پرحاشیه در فضای مجازی. تماشای هردو محصول به شکل پشت سرهم باردیگر برای من یادآور این نکته بود که لذت بردن یا نبردن از یک محصول سینمایی/ تلویزیونی لزوما ارتباطی با فضای شکل گرفته پیرامون آن ندارد. به واقع تا دلتان بخواهد از فصل پایانی بازی تاج و تخت بد شنیده بودم و بلعکس بی نهایت نقد و نظر مثبت از چرنوبیل مشاهده کرده بودم. اما همانطور که تجربه فصل پایانی بازی تاج و تخت برایم آزاردهنده نبود تماشا چرنوبیل نیز آن شور و هیجانی که قبل از دیدنش متصور بودم را در من ایجاد نکرد!!

 

نقد و بررسی فیلم و سریال 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۶
عرفان سعید زنوزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی